Vaihdot ja palautukset

Meille on erittäin tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Kannustamma harkittuihin hankintoihin, mutta on myös ihan ok muuttaa mieltään. Kuluttajasuojalain mukaisesti sinulla on oikeus perua etämyynnissä tekemäsi tilaus ilmoittamalla siitä meille 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 14 päivää lasketaan siitä päivästä, kun tilaus on vastaanotettu joko noutona, Postin tai Matkahuollon pisteestä.

Asiakaspalautukset tapahtuvat Postin kautta palautuskoodilla (myös Matkahuollon kautta tehdyt tilaukset). Tuotepalautuksia varten tarvitset meiltä Postin palautuskoodin. HUOM! Palautuskoodi luovutetaan pyydettäessä joko sähköpostitse tai puhelimitse. Otathan siis palautustilanteessa aina mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen palautukset@huicia.fi tai puhelimitse 050 368 7649.

Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön sekä edelleen myyntikelpoinen. Palautetussa tuotteessa tulee olla tuotekortti kiinni.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, niin laita meille ensin viestiä sähköpostilla osoitteeseen huicia@huicia.fi, jotta voimme varmistaa halutun tuotteen varastosaldot. Tuotteiden vaihdot ovat veloituksettomia. Jos tilauksesi sisältää useamman tuotteen ja haluat tehdä samaan aikaan sekä palautuksen että vaihdon, otathan huomioon seuraavan: palautuksesta veloitetaan normaali palautuskulu, vaihdettava tuote toimitetaan veloituksetta.

Emme tarjoa ilmaista palautusta, koska emme ole sisällyttäneet palautuksien pakkaus- ja toimituskuluja tuotteiden hintoihin. Pienenä yrityksenä haluamme ennemmin tarjota mahdollisimman hyvän palvelun ja kattavat tiedot tuotteista, kuin nostaa hintoja mahdollisten palautuskustannuksien kattamiseksi. Palautuksista perimme pakkaus- ja toimitusmaksun 6,00 euroa. Veloitamme palautettavista tuotteista aiheutuneet pakkaus- ja toimituskulut rahojen palautuksen yhteydessä.

Kun tilaus on palannut takaisin meille ja olemme todenneet tuotteen virheettömäksi, maksamme tilaussumman vähennettynä pakkaus- ja toimitusmaksulla (6,00 euroa) asiakkaan käyttämälle maksutavalle. Mikäli palautat vain osan tilauksen tuotteista, ei tilauksen toimituskuluja palauteta.
Verkkokauppatilauksen palautus on mahdollista myös suoraan Muuramen työhuoneellemme. Tällöin säästät palautuskulut.

Tuotteen / tuotteiden palauttaminen

Vastaanottamasi pakkauksen mukana saat vaihto- ja palautuslomakkeen, täytä tämä lomake huolellisesti ja pakkaa se palautuksen mukaan. Pakkaa tuote / tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen. Kirjoita paketin päälle:

palautustunnus (numerosarja jonka saat meiltä pyytämällä)
ASIAKASPALAUTUS

Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen. Kaikki tuotteet palautetaan Postin kautta, myös Matkahuollon välityksellä vastaanottamasi toimitukset!
HUOM! palautuksia ei voi tehdä pakettiautomaattien kautta, vaan ainoastaan Postin toimipisteissä. Palauttaessasi paketin Postiin saat Postilta palautuskuitin. Säilytä tämä kuitti niin kauan, että saat meiltä palautusvahvistuksen.

Palautusosoite työhuonepalautuksissa:
(otathan yhteyttä ennen palautukset toimittamista niin tiedämme olla paikalla)
HUICIA collection Oy
Punasillantie 5
40950 MUURAME
palautukset@huicia.fi
050 368 7649

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Emme hyväksy palautuksia, joissa tuotekortti on irrotettu tai joissa tuote on esim. pesty tai sitä on selvästi käytetty. Jos palautat tuotteen, pidä huoli, ettei siihen tartu tuoksuja, eläinten karvoja tai likaa. Paketin noutamatta jättäminen ei tarkoita tilauksen palautusta. Paketin palautumisesta meille syntyy normaalia postitusta suurempi lisäkulu. Jos paketti jätetään noutamatta, veloitamme alkuperäisten postikulujen lisäksi 6,00 euroa ja hyvitämme lopun tilauksesta.

Emme ole velvollisia vastaanottamaan palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on saanut tuotteen. Kun palautus on hyväksytty, saat palautusvahvistuksen sekä rekisteröimme palautuksen Paytrailille ja maksutavasta riippuen tilauksen summa joko palautuu tilillenne tai lasku hyvittyy (huom! palautuksen pakkaus- ja toimituskulut vähennetään palautettavasta summasta kts. vaihto- ja palautusehdot). Joissain tapauksissa Paytrail on suoraan yhteydessä asiakkaaseen varmistaakseen tämän tilitiedot – jos olet tehnyt meille palautuksen, muista seurata sähköpostiasi. Otathan huomioon myös, että tietyt sähköpostilaatikot saattavat ohjata sähköpostia suoraan roskapostiin.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä reklamaatio

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla osoitteeseen huicia@huicia.fi tai puhelimitse 050 368 7649.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai toimituksen aikana vioittuneesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille tai Matkahuoltoon.

Reklamaatiotapauksissa liitä mukaan kuva viallisesta tuotteesta ja laita tiedot meille sähköpostilla huicia@huicia.fi. Vaatteemme ommellaan käsityönä, joten aina on mahdollisuus valmistusvirheeseen. Selvitämme reklamaatiotapaukset aina valmistajamme kanssa, jotta voimme jäljittää virheen. Hyvitämme virheestä riippuen joko osan tai koko tuotteen hinnan. Jos hyvitämme koko hinnan, tuote pitää palauttaa meille.